Heippa! ;3

Täällä kirjoittelee 11 vuotias tyttö, joka täyttää pian 12 vuotta. Minä pidän Monster High:ista ja Ever After High:ista, ja minulla on MH-nukkeja joita ehkä välillä näytän tässäkin blogissa. Minulla ei ole vielä EA-nukkeja, mutta olen tilannut Lekmeriltä Madeline "Maddie" Hatterin. <3 Kuten nimestä voi päätellä tämä blogi kertoo Maddie-nukestani(jonka saan pian).

     Minulla on toinen blogi jossa lörpötän vähän kaikesta, eniten nukeistani. :) Sen nimi on Nukkevyöry ja siellä käyn enemmän kun täällä, koska täällä laitan Maddien kuulumisia vain. :D Toivon, että kommentoisitte, sillä minä kommentoin takas. :)

    Tähän väliin kuva. :3

 maddie%20ja%20tavarat-normal.jpg

Tuossa kuva Maddiestä. :3 Sen löysin kuvahausta, ei siis oma kuva (sori, kuva meni sivuun enkä saanut sitä keskelle.).

Alan kirjoittelemaan sitten kun saan Maddien. :) Hyvää viikon loppua kaikille!<3

T: Mapemaddie